Television channels similar to or like RT (TV network)

State-controlled international television network funded by the federal tax budget of the Russian government. Wikipedia

  • RT America

    U.S.-based pay television and internet-based news channel which is part of the RT network, a global multilingual television news network based in Moscow, Russia, funded and controlled by the Russian government. Registered as a "foreign agent" with the United States Department of Justice under the Foreign Agents Registration Act . Wikipedia

  • RT UK

    British free-to-air television news channel, part of the RT , a Russian state-controlled international television network funded by the federal tax budget of the Russian government. Nikolay Bogachikhin. Wikipedia

  • RT France

    French version of the Russian state-controlled news channel RT. Based in the Paris suburb of Boulogne-Billancourt and funded by the Russian government. Wikipedia

  • RT Arabic

    Russian state-owned free-to-air television news channel broadcasting in Arabic and headquartered in Moscow, Russia. Rusiya Al-Yaum started broadcasting on 4 May 2007. Wikipedia

  • RT Deutsch

    Television channel based in Berlin. Part of the RT network, a global multilingual television news network based in Moscow, funded by the Russian government. Wikipedia

  • CGTN (TV channel)

    International English-language cable TV news service, one of six channels provided by China Global Television Network, which is based in Beijing, China, and owned by China Central Television , a state-owned media organization in China, under the control of the Publicity Department of the Chinese Communist Party. Launched on 25 September 2000, rebranded as CCTV News on 26 April 2010. Wikipedia

    Sentences

    Sentences forRT (TV network)

    • In a June 2013 interview with Russian television network RT, Leonov said a report on the incident confirmed the presence of a second aircraft, an "unauthorized" Su-15, flying in the area.Yuri Gagarin-Wikipedia
    • Pompeo said that the US Intelligence Community had concluded that Russia's "primary propaganda outlet," RT had "actively collaborated" with WikiLeaks.WikiLeaks-Wikipedia
    • The meeting sparked controversy when Macron denounced Russia Today and Sputnik accusing the news agencies of being "organs of influence and propaganda, of lying propaganda".Emmanuel Macron-Wikipedia
    • A 2007 Russia Today report noted a renewed interest in Bollywood by young Russians.Bollywood-Wikipedia
    • In 2019, Mourinho began hosting a show on the RT network called On the Touchline with José Mourinho in which he covers the 2019 UEFA Champions League.José Mourinho-Wikipedia
    • He said: "We are accusing RT (formerly known as Russia Today) and Sputnik News (of being) the first source of false information shared about our candidate...".Emmanuel Macron-Wikipedia

      This will create an email alert.  Stay up to date on result for: RT (TV network)